En stor del af vores producenter og samarbejdspartnere tilbyder direkte hjælp og support til dig som slutbruger.
Du kan derfor ofte få den bedste hjælp og vejledning direkte hos producentens teknisk kyndige supportere. Forneden finder du en oversigt over kontaktmulighederne for den enkelte producent. Skulle producenten ikke kunne løse din udfordring, eller er producenten af dit produkt ikke listet forneden, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte:
Stratek data kundeservice
Tlf. 3325 3326 eller e-mail: stratek@stratek.dk
A
Acer
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren på tlf. 33702070 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Adaptec
Der tilbydes desværre ingen telefonsupport i Danmark, men Adaptec’s support i U.K. kan kontaktes på +44 12768 54544 – alternativt kan du søge hjælp på https://www.adaptec.com/en-us/support/
Adobe
Skulle du have behov for support i forbindelse med dit Adobe produkt kan du kontaktes Adobe Danmark på tlf. 38322914
APC
Såfremt du oplever udfordringer med dit APC produkt kan du kontakte deres danske support på tlf. 80884953
Apple
Du kan kontakte Apples danske support på tlf. 80249625. Her kan du også fejlmelde dit Apple produkt, hvorefter reklamationen udføres direkte hos Apple.
ASUS
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte ASUS support på tlf. 38322943 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
B
Belkin
Du kan opnå telefonisk support samt direkte fejlmelding hos Belkin på tlf. +44(0)1933770254
BenQ
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 82332719. Du kan desuden fejlmelde dit BenQ produkt direkte via følgende link:http://www.benq.dk/support/contact/index.cfm?region=50&query=3
Brother
Der tilbydes telefonsupport samt direkte fejlmelding hos Brother – ring på tlf.70273132
C
Canon
Ved fejlmelding tilbydes telefonsupport på tlf. 38887868 som er DFA..
Casio
Der tilbydes telefonsupport på tlf. +4755197990 (OBS norsk nummer).
D
Dell
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Dell support på tlf. 32871258 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid. Husk at have dit Dell service tag klar når du ringer.
D-Link
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 70269040 (mod betaling).
Doro
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 45940200.
E
Eizo
Der tilbydes telefonsupport på tlf. +800594105.
Epson
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Epson support på tlf. 70279273 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
F
Fujitsu
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Fujitsu support på tlf. 72224646 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
G
Garmin
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 48105050. Du kan desuden fejlmelde dit produkt direkte hos Garmin Danmark på følgende link: http://www.garmin.com/dk/support/
H
HP
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren.
Telefon numre kan findes her: http://www8.hp.com/dk/da/contact-hp/phone-assist.html
I
Intel
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Intel support på tlf. 38487077 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
K
Kensington
Der tilbydes telefonsupport på tlf. 35258762.
Kodak
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Kodak support på tlf. 38487130 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Konica Minolta
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Konica Minolta support på tlf. 38322982 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
L
LaCie
Du kan registrere dit produkt online hos LaCie på http://www.lacie.com/dk/support/ - herefter kan du anmode om supporthjælp via e-mail hvor du ligeledes kan fejlmelde dit produkt.
Lenovo
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Lenovo support på tlf. 70105150 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Såfremt du har en Lenovo Ideapad skal du ringe på tlf. 80882578.
Lexmark
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Lexmark support på tlf. 38487246 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
LG Electronics
Der tilbydes telefonisk support på 80885757. Har du en fejlbehæftet LG monitor kan du i øvrigt fejlmelde denne direkte hos Infocare - http://www.infocare.dk/fullstory.aspx?m=137&amid=2128.
Linksys
Der tilbydes teknisk support via livechat direkte hos Linksys:http://homesupport.cisco.com/en-eu/support/linksys
Logitech
Der tilbydes telefonisk support på Logitech produkter – ring på 80887905.
M
Microsoft
Når du køber en Microsoft retail licens kan du ringe på 82333100 for teknisk support – hverdage 9-17.
Microsoft Xbox
Du kan få teknisk support til din Xbox ved at ringe på 38487393.
N
Netgear
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Netgear support på tlf. 80702666 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Nikon
Der tilbydes telefonisk support på tlf. 32452000.
Service- og garantireparationer udføres af DFA Service ApS - http://www.dfaservice.dk
O
OKI
Du kan anmode om supporthjælp via e-mail hvor du ligeledes kan fejlmelde dit produkt.
Gå til: OKI kontaktcenter
Olympus
Der tilbydes teknisk support på tlf. 44734730. I tilfælde af fejl eller mangel på dit Olympus produkt kan du desuden fejlmelde dette direkte hos Olympus: http://www3.olympus.dk/service_formular.asp
P
Packard Bell
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Packard Bell support på tlf. 69918043 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Panasonic
Der tilbydes teknisk support på tlf. 43200860.
Philips
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Philips support på tlf. 35258761 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
S
Samsung
Hovedtelefonnummer: 70701970 Printer support: 70124400 Monitor: 70145092
SONY
Der tilbydes teknisk support for slutbrugeren på tlf. 43557090. Elektronik Centeret håndterer SONYs garantireparationer, hvorfor du med fordel kan kontakte dem direkte på http://www.elektronikcentret.dk/
SONY Vaio
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Sony Vaio support på tlf. 70112105 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Sony Ericsson
Der tilbydes teknisk support på tlf. 33312828
T
TomTom
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte TomTom support på tlf. 35256514 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Toshiba
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Toshiba support på tlf. 80881750 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
X
Xerox
Der tilbydes direkte support og fejlmelding til slutbrugeren. Du kan derfor med fordel kontakte Xerox support på tlf. 70107288 og fejlmelde dit produkt. Herefter sørger de for afhentning hos dig via fragtmand, reparation på deres værksted og returnering direkte til dig efterfølgende. På den måde opnår du den kortest mulige behandlingstid.
Z
Zyxel
Der tilbydes teknisk support på tlf. 39550785
Stratek/Extremegaming kundeservice
Tlf. 3325 3326 eller e-mail: stratek@stratek.dk